vrijdag 13 juli 2012

''Timeless Tangerine" & "Permanent Pink"

Hoi!
Weet je wat ik tofst vind? Dingen aan de halve prijs kopen die nog helemaal goed in staat zijn. Wow. Net zoals nu in de Kruidvat. Koop je 2 catrice-producten dan betaal je maar € 4 in de plaats van ongeveer € 5. Koop je 2 essence-producten dan betaal je maar €1! (Wel minder mooie kleuren maar tja...) en 2 NYC's aan € 3!
Ik begon meteen kleurrijke nagellakjes in mijn mandje te stoppen tot ik de stem van mijn moeder in mijn achterhoofd hoorde : 'Salma, je hebt er véél te véél en je gebruikt ze bijna nooit! Bovendien is het helemaal geld verspilling en het geld groeit niet op onze rug!'
Deze keer had ik het wel een beetje benauwd want de helft van de vakantie is niet voorbij en ik wou niet met een straf op mijn dak zitten dus heb ik uiteindelijk maar twee potjes gekocht.
Rarara van welk merk....................................................................................................................
NYC!
Ik heb een oranje en een roze gekocht. De typische kleuren voor deze zomer. Eerst zag ik de oranje-kleur in het Essie-gamma en stak ik hebberig mijn handen er naar toe maar toen bedacht ik me :
Als je een goedkoper merk kunt kopen die véél goedkoper is waarom betaal je het verschil?

                                                                               ''Timeless Tangerine''
Een fel oranje kleurtje die al bij de eerste laag perfect dekt. Het lakje belooft om 7 dagen op je nagel te blijven maar ik heb het eerlijk gezegd niet geprobeerd omdat ik constant van kleur verander. Het klinkt raar maar de Timeless Tangerine bevat calcium, provitamine B5 en ijzer.
Eerlijk gezegd dacht ik dat het een ''nieuw'' lakje is maar nu zie ik overal op internet dat mensen die al van vorige zomer hebben. Spijtig.








"Permanent Pink"
Ook van NYC. En dekt beter dan de Timeless Tangerine via andere blogs heb ik vernomen dat de 'up to 7 day wear' flauwekul is.
                        
 




                                   Bisou,

                                   Salma ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten