dinsdag 10 juli 2012

Celebs without make-up! :o

Hoi!Ik zal jullie niet langer ophouden om die sappige foto's te zien waarbij jullie 100% bij elke foto een 'ieuw' of een 'oh my gosh' zullen uit persen. 
Amy Winehous is dood maar als haar cd's nog
worden verkocht, dan kan haar foto op mijn
blog geen kwaad. Sorry voor de fans, maar
ik durf die foto echt niet in het groot te zetten!





...5,4,3,2,1 Wie niet weg is, is gezien! En wij hebben de ware Avril - die
toenmalig model was voor Chanel en zangeres waarvan haar stem de vogels doet wegvliegen -
gevonden onder al die lagen make-up!

"Miroir, miroir joli, qui est la plus belle au pays ?" vroeg Karl Lagerfeld.
De magische spiegel antwoordde : Kate Moss was de vrouw die de meeste
aantrekkingskracht had maar onder al die - ahum - schoonheid verbergt ze
een grote vlek onder haar neus.




Kim toch! We dachten dat 100 meisjes voor jou perfecte face een moord zouden plegen.
Bij nader inzien blijven we liever naturel en zien we er 's nachts niet uit als een zombie.



Ik vraag me af wat Liam daar van zal vinden nu jullie bijna in een huwelijkbootje zullen stappen.
Persoonlijk vind ik Hanna Montana veel beter dan die linkse foto!


Die linkse foto vind ik heel wat minder erg dan Amy Winehouse.
Penelope lijkt op die foto als een doorsnee moeder met 3 kinderen die
boodschappen aan het doen is. Maar natuurlijk is Penelope met make-up
véééééééééél beautiful-er! Niet waar, jongens?




Bisou,
Salma ♥









Geen opmerkingen:

Een reactie posten