dinsdag 10 juli 2012

We ♥ maxi!

Je zou op een verre planeet moeten wonen om de nieuwe trend niet te weten : Maxi skirts & dresses.
Iedereen draagt ze : van zigeuneres tot de burger tot de celebrities!
Maar sommige mensen…ik weet het niet. Ze dragen ze fóút! Wil je ook weten hoe je rare blikken van fashionista’s kunt vermijden lees verder.

Regel 1 : Als je echt lang bent. Maar dan ook écht lang dan is zo’n maxi dress met print niets voor jou want dan lijkt het “too much” maar basic kan er wel nog door.
Regel 2 : Je moet weten dat een schattige enkellang rokje de bitch kan uithangen : het maakt je nóg korter en nóg dikker. =(
Regel 3 : The right shoes? Hakken en cute sandals zijn super!
Regel 4 : Wil je dat je rondingen die moeder aarde of de plastische chirurg je gegeven heeft goed uitkomen : let’s take a dress met veel plooien.
Regel 5 : Deze regel is echt voor diegene die totaal geen verstand hebben van fashion : geen sweater met cap boven je rok, please!
Regel 6 : Deze is geen regel eerder een optie : je kan een topje onder je rok/jurk dragen met een riempje.

My opinion :
Nou, ik vind het mooi om bij andere mensen te zien. Bijvoorbeeld hoe Kim Kardashian ze draagt vindt ik gewoon geweldig. Maar bij ik zou het minder passen denk ik. En ik zou ze eerlijk gezegd nooit dragen naar school.

Bisou,
Salma ♥


Miranda Kerr. Geweldig dat ze een jeans-vestje heeft
gecombineerd met haar dress. Maar of ik haar maxi dress opzich mooi vindt...






Misschien heeft Mary-Kate betere mode-lessen
gekregen dan haar zus?!





MAGNIFIQUE ♥


Ashley Olsen : lelijk! Vooral die stof is net
voor een pyjama of zo...



Nu snap ik waarom Louboutin
haar graag heeft!



















 Prints











Geen opmerkingen:

Een reactie posten