maandag 16 juli 2012

Patterned.

Ja ik wist ook niet dat ze zo heten maar het is logisch. (Voor diegene die niet weten wat het werkwoord 'patern' betekent : patern is een Engels woord voor model of patroon.)
Kunnen jullie het al raden? Tùùrlijk, de winkels liggen er vol van. En niet alleen broeken. Ook shortjes en rokjes spannen samen en proberen ze ons een diep zomers gevoel te geven en te verleiden om hen een diepe warme plek te geven in onze kast waar ze veilig zijn tegen misselijkheden. (Ja ja, kleren worden misselijk als er met hen wordt gegooid en niet meer worden opgeplooid. Ik weet er alles van want in het vorig leven was ik een zwarte trui die nooit gedragen wordt. Sad hé.)
Want eerlijk gezegd, héél eerlijk gezegd ze zijn in de mode maar in mijn stad tenminste draagt ze niemand. En je krijgt niet elke morgen het gevoel - nu met dat weer - goh, ik heb wel zin in 3 bollen ijs citroen en die broek van de zara die volgeladen is met bloemen.
De eerste site waarop ik deze bijzondere broeken zocht was op Topshop en dat was meteen rààk. Op de eerste pagina kwamen er al meer dan 5 tevoorschijn.
Weet je niet hoe je zo'n broek moet combineren? Haal dan maar je topjes en blazers of vestjes uit de kast! Hier heb je wat foto's om je te inspireren. Hope you like it!

                                                         Bisou,
                                                         Salma ♥
Dries van Noten



1 opmerking: